گام به گام فیزیک دهم

سلام به دوستان و بچه های رشته تجربی که در آینده ای نزدیک قرار هست دکتر صداشون کنیم ! در این مطلب پاورپوینت فصل اول زیست شناسی یازدهم تجربی رو براتون آماده کردیم که باز هم توسط یکی از کاربران حرفه ای و با سابقه خودمون طراحی شده ، در این پاورپوینت از قالب مخصوص پاورپوینت فصل اول زیست شناسی یازدهم تجربی استفاده شده و تمامی مباحث فصل اول  کتاب زیست یازدهم رو پوشش میده ! به همراه تصاویر شگفت انگیز و زیبا از زیست شناسی و بایولوژی که میان اسلاید ها براتون گزاشتیم تا پاورپوینت خیلی جذاب تر بشه !


زیست‌شناسی یا بیولوژی از علوم طبیعی و دانش مربوط به کاوش دربارهٔ جانداران است. این دانش به بررسی ویژگی‌ها و رفتار سازواره‌ها، چگونگی پیدایش گونه‌ها و افراد (کاهش گرایی)، و نیز به بررسی برهمکنش جانداران با یکدیگر و محیط پیرامونشان می‌پردازد.


این پاورپوینت چه ویژگی هایی داره ؟ 

 .از ویژگی های مهم این پاورپوینت طراحی و دیزاین به صورت چشم گیر و استفاده از قالب با موضوع زیست شناسی و استفاده از تصاویر  با کیفیت و طراحی عالی و فونت های مناسب می باشد که در تصویر قرار داده شده از نمونه صفحات می توانید مشاهده کنید 

آیا درگاه پرداخت امن است ؟ 

امروزه بسیاری از خرید ها اینترنتی صورت می گیرد و درگاه استفاده شده در سایت وب درس برای خرید پاورپوینت فصل اول زیست شناسی یازدهم تجربی درگاه بانک سامان می باشد که بسیار امن است و تمامی فروشگاه های اینترنتی بزرگ از این درگاه استفاده میکنند.